Limited Edition shirts Great Men deserve Great Shirts!
FAQ's
1 Artikelen en maten
1.1 Van welke samenstelling is het overhemd gemaakt?
Alle overhemden van BB Chum zijn van een hoogwaardige kwaliteit en de stoffen zijn afkomstig van gerenommeerde Europese stoffenleveranciers. De samenstelling van ieder overhemd is 100% katoen
1.2 Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
De maatspecificaties staan bij de produkten op iedere produktpagina.
2 Bestellingen
2.1 Kan ik een bestelling veranderen/annuleren?

Helaas kunnen wij in het systeem geen veranderingen aanbrengen in bestellingen nadat deze geplaatst zijn. We kunnen ook geen bestellingen in het systeem annuleren nadat deze geplaatst zijn. Om je echter toch van dienst te kunnen zijn kun je een email sturen naar info@bb-chum.nl of via het contact formulier hiernaast weergegeven. Is je bestelling nog niet in behandeling genomen kunnen wij dit handmatig voor je oplossen.

2.2 Een overhemd of een maat niet beschikbaar?

Wellicht heb je geluk omdat een andere koper het overhemd retour stuurt. Normaal gesproken is op echt op. Als je wilt kunnen we je binnen 14 dagen laten weten of het shirt toch beschikbaar is. Stuur dan een mail naar onze klantenservice info@bb-chum.nl of via het contact formulier hiernaast weergegeven en wij zullen  je een bericht sturen mocht het overhemd toch weer op voorraad zijn.

2.3 Ik heb geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar het is niet gelukt.
Neem contact op met onze klantenservice door een email te sturen naar info@bb-chum.nl of via het contact formulier hiernaast weergegeven.
3 Verzenden & Retourneren
3.1 Hoe lang is de levertijd?

De bestelde overhemden worden 3 x per week aangeboden aan post.nl op maandag, woensdag en vrijdag.

Bestellingen vrijdag na 17 uur t/m zondag tot 20 uur worden op maandag verstuurd.         
Bestellingen geplaatst op zondag na 20 uur t/m woensdag voor 17 uur worden op woensdag verstuurd. Bestellingen op woensdag na 17 uur t/m vrijdag 17 uur worden op vrijdag verstuurd.
3.2 Hoe hoog zijn de verzendkosten?
BB Chum rekent € 3,95 voor alle bestellingen binnen Nederland met een standaardservice. Deze bestellingen worden verzonden met post.nl. Voor zendingen naar Belgie en Duitsland wordt € 7,50 in rekening gebracht.
3.3 Kan ik mijn bestelling volgen?

Je hebt van ons een mail ontvangen dat je pakket is verstuurd. In die mail staat ook een link voor track & trace zodat je je bestelling kunt volgen en kunt zien wanneer het geleverd wordt.

3.4 Worden bestellingen ook in het weekend afgeleverd?

Door onze bestellingen op vrijdag om 17.00 nog bij post.nl aan te bieden, hopen wij dat de mensen van Post.nl ervoor kunnen zorgen dat jouw overhemd(en) op zaterdag geleverd kan (kunnen) worden. Helaas kunnen wij je dit niet garanderen. Op zon-en feestdagen worden er geen pakketten bezorgd.

3.5 Worden bestellingen ook in het buitenland bezorgd?
Momenteel levert BB Chum alleen nog in Belgie en Duitsland. Kun je niet wachten en moet het pakketje naar een ander land gestuurd worden neem dan contact met ons op via: info@bb-chum.nl . Dan kunnen we overleggen wat de mogelijkheden zijn.
3.6 Kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Ja, als klant kun je je overhemd altijd geheel kosteloos retour sturen via een post.nl servicepunt in Nederland. Uiteraard gaan wij van BB Chum ervan uit dat het overhemd in goede staat en ongedragen weer terugkomt. Wanneer je iets retour zendt, kun je het beste dezelfde verzenddoos gebruiken waarin je het overhemd hebt ontvangen. Stuur een mail naar info@bb-chum.nl , dan krijg je via een antwoordmail een link waarin staat hoe je het gratis retouradres kunt printen.  
Je kunt ook een herroepingsformulier downloaden om een retourzending aan te geven. Download hier het formulier om een retourzending te melden.
Stuur ook de bijgeleverde pakbon mee. Retour aanmelden kan tot tot 14 dagen na factuurdatum. Daarna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het pakket retour te sturen.
Voor retouren buiten Nederland is de klant zelf verantwoordelijk voor de retour en de kosten van de retour.
Adres:  BB Chum Purmerenderweg 187 1461 DJ Zuidoostbeemster Nederland.  Download hier het formulier om een retourzending te melden.

Let op! Jij draagt de verantwoordelijkheid ervoor dat je retourzending bij ons aankomt.

3.7 Kan ik een overhemd ruilen voor een andere maat , ander overhemd of andere kleur?

Je kunt je overhemd ruilen voor een ander overhemd die dan natuurlijk wel op voorraad moet zijn. Stuur een mail naar info@bb-chum.nl of via het contactformulier hiernaast weergegeven, waarin je aangeeft het door jou bestelde overhemd te willen ruilen. Het ruilen van een overhemd brengt de eerste keer geen extra kosten met zich mee. Je zult alleen wel een volledig nieuwe bestelling moeten plaatsen. Wij sturen het nieuwe overhemd gratis naar je toe. Voor elke volgende  ruilzending worden de verzendkosten in rekening gebracht.

3.8 Wanneer worden mijn retouren terugbetaald?
Het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten wordt na ontvangst van de retourzending binnen 14 dagen terug op je rekening gestort. Zodra wij het bedrag hebben teruggestort zullen wij je hiervan op de hoogte brengen. Let op: artikelen die na de retourperiode retour worden gestuurd, kunnen wij niet accepteren
4 Algemeen
4.1 Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Onze klantenservice is bereikbaar via email. info@bb-chum.nl. of via het contact formulier hiernaast weergegeven. We streven ernaar om jouw mail binnen 48 uur te beantwoorden.
4.2 Kun je een bestelling plaatsen zonder log in?
Ja bij BB Chum kun je zonder klant account een bestelling plaatsen
4.3 Ik ben mijn wachtwoord vergeten
stuur een mail naar info@bb-chum.nl of via het contact formulier hiernaast weergegeven.
5 Klachten
5.1 Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bb-chum.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op 
http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact op
* Verplichte velden